- Sutarties
atsisakymas per 14 dienų (taikoma tik vartotojams)
Jeigu perkate E-parduotuvėje kaip vartotojas (t. y.,
fizinis asmuo, veikiantis su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija
nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais)), E-parduotuvėje pirktas Prekes ar Dovanų
kuponus (tol, kol jie nėra panaudoti) turite teisę grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos
dienos, kai gavote Prekę ar Dovanų kuponą. Tai galite atlikti nenurodydami
priežasties (t. y. pasinaudodami savo teise atsisakyti nuotolinės
sutarties, kurią Jums suteikia Lietuvos ir Europos Sąjungos teisės aktai).
Atkreipiame dėmesį, kad E-parduotuvėje yra Prekių,
kurios patenka į Lietuvos Respublikos civilinio kodekso
6.228(10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis, kai vartotojai
neturi ankstesniame paragrafe aptartos teisės atsisakyti sutarties. Todėl negalite
atsisakyti sutarties ir nenurodydami priežasties grąžinti šių Prekių: supakuotos
prekės, jeigu jas išpakavus jos tampa netinkamos grąžinti dėl sveikatos
apsaugos ar higienos priežasčių. Visos Prekės
yra supakuotos specialioje taroje (maišai, plastikiniai indai, užplombuotos
pakuotės). Jei pakuotė pažeista, nėra galimybės garantuoti, kad produkto kiekis
pakuotėje išliko toks pat, į produktą nepateko pašalinių medžiagų. Tokiu atveju Prekėms nebebus
įmanoma suteikti garantijos dėl jose esančių medžiagų kokybės.
Jeigu atsisakote sutarties, Jums grąžinant Prekę, ji
turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje,
nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Mes laikysime, kad šį
reikalavimą įvykdėte, jeigu išbandydami Prekę, būsite atlikę tik tokius
veiksmus, kurie būtini Prekės įvertinimui ir kuriuos įprastai atliktumėte,
jeigu Prekę apžiūrėtumėte fizinėje parduotuvėje.
Norėdami įgyvendinti šią teisę, Jūs turite ne vėliau
kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės ar Dovanų kupono gavimo
dienos pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu ir prisegti pirkimo įrodymą. Galite
pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine grąžinimo pranešimo forma.
Nusprendę
atsisakyti sutarties, turite nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per
14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą
pranešėte Pardavėjui el. paštu, išsiųsti Prekes atgal Pardavėjui Taisyklių
pradžioje nurodytu adresu, o Dovanų kupono atveju – negrįžtamai ištrinti Dovanų kuponą ir jo duomenis. Terminas bus
nepažeistas, jeigu Jūs Prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos)
dienų terminui. Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turite padengti Jūs.
Jeigu
atsisakote sutarties, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14
(keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte
Pardavėjui el. paštu, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gaus grąžintą Prekę
(nebent Pardavėjas savo nuožiūra nuspręs nelaukti grąžinamos Prekės) grąžinti į
Jūsų nurodytą banko sąskaitą visus už Prekę bei jos pristatymą Jums Jūsų
sumokėtus pinigus.
Didmenininkai
ir kiti pirkėjai, kurie perka E-parduotuvėje ne vartojimo tikslais, neturi
teisės atsisakyti sutarties, nebent su Pardavėju yra aiškiai raštu susitarta
kitaip.
- Netinkamos kokybės Prekės
Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos
įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra
atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės
pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės
pristatymo.
Jeigu E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos
kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad
Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės
Prekę tinkamos kokybės Preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai
sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę.
Jeigu manote, kad E-parduotuvėje pirkta Prekė yra
netinkamos kokybės ir nustatėte jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per du
mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo
pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu. Pranešdami apie netinkamos
kokybės Prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas,
pridėkite Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią
nustatyti defektą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine forma dėl netinkamos
kokybės prekių.
Pirkėjo teisės, susijusios su netinkamos kokybės
Prekėmis, įgyvendinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364(1)-
6.364(3) straipsniuose numatyta tvarka.